Lite bilder

Mörkret har lagt sig här i norra Sydney och jag har kommit hem från jobbet.
Jag har pratat en stund med mamma och snart är det dags att göra en kopp med te och mysa med en bra bok.

Påskhelgen var lugn; jag jobbade en del, åt frukost med T i Manly på Fika Swedish Kitchen (åt knäckebröd med ägg och kaviar, riktigt mums!), läste böcker, lyssnade på musik, lagade mat och spenderade annandag påsk med E och hennes familj i Penrith.

Till helgen är det jobb igen, men i morgon (fredag) är det röd dag (Anzac Day) så alla är lediga, alla affärer är stängda och det ska bli intressant att försöka ta mig hem till E när bussar och tåg går som på söndagar.

Istället för att skriva en massa lägger jag upp ett par bilder.
Trevlig helg!

Folk väntar på Kate och Will i Manly

Sushi till lunch; tonfisk och avocado

God frukost i Manly med T

Cider i höstvärmen - picknick med E och hennes familj

Solnedgång i Manly Beach

Vackra Manly

Kommentarer

Populära inlägg