Flyttvecka

September är snart slut och det innebär flytt för min del.
I morgon är ledig dag, vilket betyder att jag ska sätta igång med packningen. Jag har redan varit hos föräldrarna en runda och hämtat ett par kartonger, så de är redo att bäras till bilen.
På torsdag kommer pappa med ett par möbler och det blir säkert ett par rundor från bil till lägenhet. Hur kommer det sig att man alltid har mer saker än man tror?

Tidig morgon
Min lilla Fiesta gick ju sönder, så jag provkörde en ny bil och efter drygt en dag bestämde jag mig för att slå till. Jag är otroligt glad och tacksam att jag inte behövde vara utan bil särskilt länge, det är inte optimalt när man bor på landet.

Solnedgång
Jag blev faster för ett par veckor sedan!
Det känns lite overkligt, trots att jag har träffat honom två gånger.
Han är så liten, så söt och (självklart) helt perfekt.
Första barnbarnet för mor och far, första syskonbarnet för mig och min syster.
Så häftigt!

Väldigt rolig film
Jag ska operera ögat (vagel) om ett par veckor. Skönt att det händer något på den fronten, har ju gått med vageln sedan januari.
Gillar inte riktigt operationer, men hoppas att det går snabbt och smidigt.

Sanning
Oktober innebär en hel del shopping; måste ju köpa alla småsaker som behövs till lägenheten, så kompisen I och jag ska till Ullared och IKEA.
Yay!

Nähä, klockan går och jag har lovat I att hon ska få fortsätta läsa berättelsen jag skriver på för tillfället.

Ha en härlig vecka!




Kommentarer

Populära inlägg