Halloj!

God eftermiddag, gott folk.
Jag hade planerat att inte uppdatera den svenska bloggen, utan istället fokusera på den engelska. Men äh, varför inte pyssla med båda?

Jag har bott ute på landet i snart en månad och det går finfint. Det är så lugnt och tyst, inga högljudda berusade typer utanför bostaden på helgerna. De har bytts ut mot skygga rådjur som står och mumsar på diverse buskar innan man åker till jobbet på morgonen.

Underbart citat
Jobbet går lika bra. Jag trivs som fisken i vattnet. Likväl boende som kollegor är mysiga och roliga. Det blir en hel del leenden och skratt under en arbetsdag.

Igår var I och jag i Jönköping där vi besökte IKEA och A6. Vi inhandlade lite lådor för förvaring och annat smått. Det är så trist att gå i affärer när man inte har pengar. Som jag sa till vännen M tidigare idag; jag kommer att drabbas av storhetsvansinne när lönen kommer om ett par veckor.

Lunch på altanen
Min före detta handläggare på Arbetsförmedlingen ringde mig idag. Hon ville ha min nya adress, men hon ville också prata lite med mig, höra hur jag har det. Hon sa att hon har tänkt mycket på mig. Hur mysigt är inte det? 

Jag känner en enorm tacksamhet för allt som jag kunnat göra genom åren, för alla personer jag lärt känna.
Jag är en väldigt glad skit just nu.

Kram på er!




Kommentarer

Populära inlägg