Skottland

I maj i år åkte jag äntligen tillbaka till Skottland. 
Jag har inte varit där sedan jag tog examen 2012.
Åren de går!

Väl i Skottland spenderade jag ett par dagar i Dundee hos vännen A och hennes make N. Efter det återvände jag söderut till Falkirk där jag hälsade på vännen S, maken J och söta dottern A-R. 

Här nedan kommer ett par bilder från vackra Skottland.
Det var en härlig resa, jag har inte sett S eller A på så många år, men det kändes som igår.
Det pratades minnen, vi uppdaterade varandra om allt som hänt under åren. Vi pratar då och då via sociala medier. Ibland blir det även ett och ett annat brev eller vykort. A och jag skickar till och med något litet, roligt paket då och då.
Huvudsaken är att man trivs tillsammans och bryr sig om varandra.

Ha en go helg!

På utflykt

Dundee

Dundee
På promenad


Kommentarer

Populära inlägg