Italien

Karneval, någon?
Jag är inne på näst sista dagen av min sjukskrivning (drog på mig halsfluss i Italien) och är äntligen så pass kry att jag kan vandra till Kvantum utan att oroa mig för att jag ska stå på näsan.
Idag har jag tvättat, vilat, läst och druckit finskt kaffe.

Venedig
Tänkte att jag skulle lägga upp ett par bilder från Italien.
Om vi räknar bort halsfluss så var resan precis vad jag behövde.
Komma bort från vardagen, äta god mat, njuta av sol och värme och - mest av allt - träffa K igen!
Det var som vi sågs igår, inte 1½ år sedan. Så som det ska vara.

Godaste kaffet på exklusiva Café Florian, Venedig







Venedig var underbart, Udine var vackert och bröllopet var som en saga.
Jag låter bilderna sköta snacket.

Bröllop i Tarcento
Mr & Mrs Campbell
Öppen bar, bröllopsfest, på Castello di Villalta
Även italienarna och australiensarna håller sig till skuggan
Dessertbuffé
Castello di Villalta
Bröllopstårtan

Kommentarer

Populära inlägg