Slapp helg

Sista helgen i juni var nästan löjligt lat. 
Fredag var det tjejträff med barndomsgänget. Det är alltid lika roligt att ses. Kan knappt fatta att vi satt på uteserveringen från 16 till 23 och bara pratade, åt och drack gott. 
Jag var tillbaka hemma efter klockan ett och störtade i säng.


Lördag gjorde jag inte mycket vettigt. Plockade lite hemma, men spenderade mesta tiden att titta på film och läsa. Då det regnade så gott som hela dagen hade jag inte alltför dåligt samvete över att sitta inomhus.

Igår fortsatte det dåliga vädret och enda gången jag gick ut var när jag plockade jordgubbar, som jag sedan åt med vaniljglass.
Moster och hennes sambo hämtade bilen som jag lånat och sedan var det plötsligt kvällen.


När jag gick igenom tv-kanalerna hittade jag "Letters to Juliet" där jag fastnade och vips, så var klockan 23.

Idag är det juli och första semesterveckan. På schemat står... ingenting. Jag ska nog ta och klippa gräset innan det börjar regna igen, men mat behöver inte lagas då kylen är full av soppa, pastasallad och annat gott. 

Midsommar spenderades vid sjön Bolmen

Kommentarer

Populära inlägg